Thursday, August 04, 2005

我昨天在ZLM给了一番testimonial, 说到了我姐姐接受主的事实。我真的很开心。真的真的很庆幸。之后,小孩子过来握了我的手,跟我说"恭喜,我真的很开心,为你感到很开心"。听了那句话,我感到mixed feelings。Part of me felt really happy, part of me upset. 其实开心的是我跟他终於终於held an intelligent conversation.其实啊,我真的很想念他的。去年的时光多好?还有他在我身边陪伴着我。今年不同了。我们似乎drifted apart。其实啊,真的真的很想念你的。:)但是还是要大大声的告诉你,"谢谢你!" 没有你的友谊,我想我的日子其实会很闷。虽然你的样子看了很想让人"扁" 但是你真的在我生命里做了很多。说真的,没有你,我想我不会那么认识Jesus,不会那么想追求他。所以,谢谢!

I also want to thank you... Huiyi... thanks for talking to me into the late hours of our night... I know what you want to say..."笨女人,我们的关系已经到了不用说谢谢的地步了"... 是的,我想我们就是这样的朋友。不用说谢谢,不用说什么,我们心里会明白的。But well... it was really reassuring and comforting talking to you. haha... you seem to make me feel like... "It's ok... believe in yourself..." and you make me feel thankful... thankful to God for a friend like you... although sometimes when I talk to you 你真的会把我气死,like refusing to read my blog because there are too many scroll bars... :P but hey... life will not be complete without you... Thank you for being there for me... because... I know U will ALWAYS be there for me... :) Tell Yichao if I'm a guy I sure marry U... so tell him to treasure U... hehehe... :P

No comments: