Saturday, October 08, 2005

我真的超愛賀軍翔﹗﹗﹗真的真的超級愛他﹗﹗﹗他的角色真的深處我心。天啊!世界上怎麼會有那麼帥的男人﹖其實話說回來﹐他也不是真的真的很帥啦。只是他在<<惡魔在身邊>>的角色就演出了男人那種又強悍﹐但有帶點可愛的性格。說真的﹐我喜歡像他那種性格。凶而強悍﹐但是又體貼﹐又愛撒嬌。看起來是那種全世界會討厭的人﹐但是就是在我面前才使出他真正的表情。我喜歡這樣的男人﹐高高的﹐有寬厚的肩膀﹔會疼我﹐會愛我﹐時不時向我撒嬌。我知道啦﹐撒嬌時會可愛的男人不多﹐那撒嬌了難看又會令我討厭。那怎麼辦﹖還是找一個帥帥的男朋友吧﹗凱婷加油﹗

I'm the kind of girl... who obviously just goes haiiiiiii when I see someone being very very sweet... I'm a real sucker (if U call it) for sweet stuff... can't give U examples... too many to list... haiiiiii 賀軍翔﹗﹗﹗﹗ OK fine I know it's just a show... can??? hehehehe... nevermind... I still like him...

Nice song alert! Look at the lyrics... they are quite true hey... hehe

理想情人

穿上洋装看着手表
时间快到心碰碰的跳
和你的第一次约会
来临了

金色的阳光洒满人行道
换了新唇膏把头发弄好
要你看到
我的好

喜欢看你走路充满自信
说话时候你的专注眼神
温柔的表情笑容里的天真
我相信
找不到有比你更好的人
你心里理想情人是几分
是否也会有我的份

好想知道
你的100分会给怎样的人
亲爱的你
不要再陌生增加我戏份
我想问亲爱的你
把感情升等朋友变成情人
可不可以告诉我标准
不要让我一直等

听着那
时间滴答的走
对街的你在点头
好像一个梦渐渐走到我前头

好想知道
你的100分会给怎样的人
亲爱的你
不要再陌生增加我戏份
我想问
亲爱的你把感情升等朋友变成情人
可不可以告诉我标准
不要让我一直等


It's like talking about how this girl is like super excited about her first date with this guy... and then later she wonders how his dream girl is like... cuz he's like her dream guy... This reminds me of when I was like in sec 3-4... or rather... times when my 100% guy appeared... and I thought and thought... like... how nice if I was the girl in your heart too... in other words, when I was super like... SILLY... hehehe... :)

Look at the following pictures...

I don't have to emphasize how much I wish I was the girl beside him right??? :P

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

No comments: